Recenzija: Yves Rocher Rinsing Vinegar – mirišljavo sirće za ispiranje kose

Apsolutno svaki put kada perem kosu, i otvorim bočicu Yves Rocher sirćeta za ispiranje kose, pomislim – Pa ja moram da pišem na blogu o ovome! Čim mi se kosa osuši, i primetim kako je smirena i ravna posle korišćenja sirćeta, padne mi napamet – Ne, definitivno, prvom prilikom pišem za blog. Evo, konačno je došla ta prilika, a ja vam danas predstavljam jedan jako neobičan proizvod koji sa sobom nosi veliku opasnost – vrlo lako može postati vaš omiljeni preparat za negu kose. 😉

Okej, znam. Sigurno je dosad bilo situacija u kojima ste imale priliku da čujete o korišćenju nečeg kuhinjskog u kozmetičke svrhe – limun, soda bikarbona, sirće, jogurt, šećer… Ali, svakako, sirće za kosu – zvuči neobično, a i odbojno, uzevši u obrzir kako ono ume da zamiriše.
Kako volim da isprobavam razne novitete, a posebno nešto o čemu nisam imala prilike da čitam kod drugih beauty blogera, čim sam uzela bočicu ove bordo tečnosti u ruke, morala sam da se bacim na istraživanje. Primetila sam da je ovo jako hvaljen proizvod, i da ima vrlo visoke ocene na forumima i raznim sajtovima gde korisnici ocenjuju kozmetiku, pa je moja želja za korišćenjem još više porasla. 😀yves rocher sirce za kosu malina.jpg

Par reči o ovom proizvodu…

Na pakovanju sam pronašla tekst koji objašnjava da je sirće pravljeno po tradicionalnoj recepturi, i da su Yves Rocher eksperti odabrali baš ovo sirće zbog svojih svojstava kao što je omekšavanje vode i davanje sjaja kosi.
Sirće dolazi u providnoj plastičnoj boci, što omogućava da se potrošnja prati sa lakoćom. Inače, ova plastika može da se reciklira, a i sama boca već sadrži recikliranu plastiku u sebi. Na vrhu je čep od tvrde, braon plastike koji se vrlo teško otvara ako imate dugačke nokte – i to je moja prva zamerka. Zato pri tuširanju uvek volim da imam kozmetička pakovanja koja se lako otvaraju i lako koriste – prvo mi na pamet pada ambalaža Aussie 3 minute miracle tretmana.yves rocher rinsing vinegar sirce za kosuOno što mi se baš dopalo jeste činjenica da ova formula ima 98% sastojaka koji su prirodnog porekla, a sve što ima veze sa malinom a da je dospelo u sastav sirćeta, potiče od organski gajenih malina. Takođe, ovaj preparat ne sadrži ni silikone ni parabene. Yves Rocher Rinsing Vinegar odgovara svim tipovima kose i dermatološki je testirano.

Kako se koristi?

Koristi se neposredno pre poslednjeg ispiranja kose. Nakon što isperete šampon, a zatim i regenerator/masku, potrebno je da sirće nanesete na teme, a zatim ga umasirate. Postoje mnogi benefiti koje masaža temena nosi sa sobom, a mnogi tvrde da ovo podstiče rast kose, osim što vas i opušta. Sirće se takođe nanosi i na dužinu kose, a nakon par minuta delovanja se ispira. Što se mog iskustva tiče, uglavnom nisam imala strpljenja da čekam nekoliko minuta, već sam neposredno nakon masiranja temena ispirala sirće sa kose, ali uprkos nepoštovanju pravila, rezultati nisu izostali.
yves rocher sirce za ispiranje kose malina
Ono što korišćenje ovog Yves Rocher preparata otežava jeste sama njegova tekstura. Sirće je, jelte, tečno, kao voda – zamislite koliko je teško kontrolisati proizvod koji ima malu gustinu? Za razliku od klasičnih šampona i regeneratora, koju zbog teksture omogućavaju laku manipulaciju, sa ovim proizvodom to nije slučaj. Jedini proizvod sa kojim sam imala slične muke jeste Bioderma NoDe šampon, o kom sam detaljnije pisala u ovom postu. I ovo sirće, kao i Biodermin šampon, klizi niz ruke čim sipate malu količinu u dlanove, pa treba reagovati brzo. Možda bi upotreba bila lakša ako bi se koristila pipeta, ili ako bi se sirće prebacilo u bočicu sa raspršivačem – ništa od ovoga nisam probala (zdravo, lenjosti) iako mi oba zvuče kao dobra rešenja. Pa ipak, iako je ovaj preparat težak za saradnju, vredi pomučiti se kako bismo postigli dobre rezultate. 🙂
yves rocher vinaigre de rincage sirce za kosu
Ovo je postao redovan proizvod u mojoj rutini pranja kose. Kosa se oseća čisto od korena do vrhova. Dodatno poravna nemirnu kosu, čini je svilenkastom i laganom na dodir. Negde sam pročitala da ispiranje kose sirćetom sprečava vaši da se izležu na temenu – ne znam koliko je to istinito, niti bih želela da testiram tvrdnju. 🙂 Sirće neće pružiti kosu dodatnu negu, kao što to radi maska na primer, ali će ukloniti sve preparate nataložene na temenu glave i daće dodatni volumen kosi. Zato može da se koristi pri svakom pranju kose. Ako često koristite suve šampone, ovakav preparat za ispiranje je obavezan.
Dakle, ovo je veoma interesantan proizvod za negu kose, čiji miris će vas oboriti sa nogu. Ne otežava niti masti kosu, čak je čini svilenkastom i sjajnom. Pritom, nema sulfata niti silikona, pa ako želite da uvrstite više proizvoda prirodnog porekla u svoje rutine, ovo je idealan proizvod za vas. Jedine zamerke koje ja imam tiču se samog pakovanja (a posebno poklopca!) jer smatram da otežavaju upotrebu ovakve vrste proizvoda. Ipak, to se može rešiti lako ako vas ne mrzi da sirće prelijete u neku drugačiju posudicu.

Moje sirće je kupljeno u inostranstvu, a u Srbiji ga možete naći na Yves Rocher prodajnim mestima.

Da li koristite sirće, ili neki drugi preparat za ispiranje kose?

 

Postavi komentar