Recenzija: Balea Professional Glossy Braun šampon za smeđu kosu 💇🏽‍♀️

Balea je svima dobro poznata robna marka dm drogerije sa ogromnim asortimanom pristupačnih proizvoda. Odlučila sam da probam njihov šampon Glossy Braun sa posebnim pigmentima koji smeđoj kosi obećavaju sjaj i efekat sveže boje. Saznajte u ostatku teksta kakvi su moji utisci. 💇🏽‍♀️

balea glossy braun sampon recenzijaNamenjen je prirodno smeđoj ali i farbanoj kosi. Sarži specifične pigmente boje, UV-filter i ekstrakt kane koji treba da obezbede dugotrajnu i intenzivnu boju. Poseduje i anti-statik kompleks, koji onemogućava naelektrisanost kose – kada kosa deluje ravnije, svetlost se bolje reflektuje i kosa ima veći sjaj. U sastavu nema silikona, što je veliki plus.
Potrebno je šampon, nakon što se umasira u kosu, ostaviti da kratko deluje. Napominjem i da ne bi trebalo dopustiti da šampon dođe u kontakt sa predmetima i materijalima poput tekstila i sanitarija, jer vrlo lako može ostaviti fleke – ukoliko se to ipak desi, probajte da sanirate štetu što pre. 🙈
balea glossy braun sampon za smedju kosuBalea Professional Glossy Braun šampon izgleda poput čokoladnog preliva za sladoled, s tim što ima nekakav sedefasti sjaj. Konzistencija je srednje gusta. Moram pomenuti i miris, koji je prilično intenzivan – topao i nekako zimski, međutim – ne zadržava se na kosi.
Nakon pranja i friziranja, kosa zaista deluje sjajnije a boja osveženo. Moja prirodna boja kose je tamno smeđa, ali koristila sam ovaj šampon nakon što sam je počela farbati u svetlije nijanse smeđe boje.
Ipak, efekti su dosta suptilni i naravno, nisu dugotrajni. Ako očekujete magični štapić koji će beživotnoj kosi udahnuti novi život, ovaj proizvod možete zaobići. 😌
balea glossy braun samponOno što mi se kod ovog šampona nije dopalo jeste utisak da mi se kosa brže masti. Nije to ništa drastično, ali je meni bilo dovoljno da mu dam minus. Naravno, svako ima drugačiji tip dlake i kože glave, pa to ne znači da ovaj šampon uvek masti kosu.
Dermatološki je ispitan i dolazi u klasičnom pakovanju od 250 ml čija je cena oko 250 dinara. Može se kupiti u svim dm drogerijama.
Ne mogu reći da sam oduševljena Glossy Braun šamponom, ali ne bi bilo fer ni da kažem da sam razočarana. Dopada mi se više faktora: postojanje UV filtera, činjenice da kosu čini sjajnom i negovanom, i to što nema silikona. Ne bih ga ponovo kupila iz dva razloga – prvi je pomenuto mašćenje kose, a drugi taj što idem ka plavoj boji polako, pa mi intenziviranje smeđe boje nije u planu. 🙂

Da li ste probale ovaj šampon i kakvi su vam utisci?

Postavi komentar