Balea hidratantni koncentrat za lice u kapsulama (Feuchtigkeits Konzentrat)

Baš mi je žao što ranije nisam pisala o ovim Balea ampulama, jer definitivno zaslužuju prostor na mom blogu. Otkrila sam ih odavno i od prve upotrebe su se našle na mojoj trajnoj listi kozmetičkih favorita. Predstavljam vam Balea hidratantni koncentrat za lice tj. Balea plave ampulice, kako ih ja zovem. 🙂

balea-plave-ampule-za-hidrataciju
Balea ima sjajne i veoma povoljne proizvode, a ove ampule za negu lica su samo jedan od mojih favorita. Zapravo, ovo su prve ampule za lice koje sam ikada probala. Postoje u nekoliko varijanti (čak i za posebne regije – oko očiju i usana) a razlikuju se po nameni i boji pakovanja. Hidratantni koncentrat za lice o kome danas pišem nalazi se u plavom pakovanju, a boja i ime su mi dali i inspiraciju za ovakve fotografije. 🙂

Balea Feuchtigkeits Konzentrat – hidratantni koncentrat

Po rečima proizvođača, ovaj koncentrat ublažava bore nastale isušivanjem kože (sjajno za zimu!), a redovnom upotrebom pomaže koži u zaštiti od štetnih uticaja okoline. Ampule dolaze u blisteru, a ima ih 7 – dovoljna količina za 7 dana. Blister je smešten u kartonski omotač, na kom su ispisane informacije o proizvodu, sastav, i uputstva za upotrebu. Na poleđini blistera utisnut je rok trajanja, pa imajte to u vidu ako planirate da ampule izvadite iz pakovanja i odložite u recimo, staklenu teglicu.
balea-feuchtigkeits-konzentrat-plave-ampule-za-lice
Ovaj koncentrat se koristi tako što istisnete sadržinu ampule i nežno je utapkate na prethodno čistu i pripremljenu kožu. Možete im iseći vrat makazama, ili ga jednostavno uvrtati dok se sam ne odvoji od ostatka ampule. Ampule su mekane, pa nemojte primenjivati baš jak pritisak kako vam čitava sadržina ne bi odjednom iscurila (odnosno, isprskala čitavo kupatilo – desilo mi se par puta :)).


Ja ih stavljam nakon tonika ili termalne vode. Nisam osećala potrebu da nakon ovog proizvoda na lice stavljam još neku kremu ili ulje. Eventualno, po navici, nekad stavim Balea Aqua serum neposredno pre ampula.
ampule za lice balea ampule za hidrataciju.jpg
Sadržaj je providan, fluidne teksture, deluje veoma gusto ali ne i lepljivo. Predivno se razmazuje, upija se brzo ostavljajući tanak film zbog kojeg lice na dodir deluje poput satena. Rezultat se vidi istog trenutka, jer koža postaje mekana, nežna, baršunasta. Jedino što mi pomalo smeta jeste miris, koji je nešto jači i podseća na muške parfeme. Ampule su dermatološki ispitane, a sastav je naveden ispod:

INCI: DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, POLYSILICONE-11, TRISILOXANE, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL (maslinovo ulje), TOCOPHERYL ACETATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARFUM, ALARIA ESCULENTA EXTRACT (ekstrakt algi), LINALOOL, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL

Mojoj normalnoj (trenutno dehidriranoj) koži lica ove ampule su pružile dovoljno hidratacije. Mislim da će veoma suvoj koži definitivno biti potreban neki vid dodatne nege.
Ove ampule su odlične za putovanja, jer su dovoljno male pa ne zauzimaju previše prostora, a olakšavaju nam put do meke i negovane kože lica što je, priznaćete, u takvim okolnostima malo teže postići. Ja ih koristim povremeno, i to ne sve odjednom (pakovanje razvučem na mesec dana). Svaki put uživam, veoma mi prijaju. Ovo je povoljan proizvod koji zaista vredi probati, jer pravi značajnu razliku u rutini nege kože – i zbog rezultata, ali i zbog svojevrsnog ugođaja koji obezbeđuje tokom upotrebe. 🙂

Količina: 7 ampula (1 ampula = 1 upotreba)
Cena: Po sećanju – između 200 i 300 dinara
Gde kupiti: DM drogerije (nalaze se u odeljku sa proizvodima za negu lica)

balea-feuchtigkeits-konzentrat-ampule-za-lice

Da li koristite ampule za negu kože lica?

 

1 thoughts on “Balea hidratantni koncentrat za lice u kapsulama (Feuchtigkeits Konzentrat)

Postavi komentar