Real Techniques Deluxe Gift set četkica za šminkanje

Ovaj set sam odlučila da kupim nakon što sam shvatila koliko četkice za šminkanje zapravo olakšavaju život. Danas ću vam pisati o tome kako su se pokazale i reći ću vam zašto mislim da je upravo ova Real Techniques kolekcija idealna za početnike u šminkanju.

real techniques deluxe make up brush setReal Techniques Deluxe Gift set čini 5 četkica za šminkanje i poseban dodatak u vidu nesesera. Ova kolekcija je relativno nova – kreirana kao praznični set i puštena u prodaju krajem decembra prošle godine. Osim metalik finiša na četkicama, ovde je i prvi put predstavljen nov član Real Techniques porodice, a u pitanju je četka za nanošenje tečne podloge.
Deluxe Gift set se sa zvaničnog sajta proizvođača može naručiti po ceni od 30$ (oko 3300 dinara), a ja sam imala tu sreću da ga pronađem na iHerb-u, gde košta 19$ (oko 2100 dinara). Znala sam da ovako dobru ponudu ne mogu da propustim, pa su se četkice našle u mojoj korpi. I nisam se razočarala. Upoznajte Deluxe Gift set!real techniques deluxe gift set make up brush set

Multi Task Brush

Multi task ili multifunkcionalna četka se može koristiti za nanošenje bronzera, rumenila, pudera u kamenu i generalno proizvoda praškaste teksture. Moram da napomenem da sam se njoj najviše obradovala, jer mi je očajnički bila potrebna dobra četkica za nanošenje rumenila – neka koja neće kupiti previše proizvoda i pritom može dobro da blenduje.
real techniques multi task brush 2
Ranije sam koristila jednu Oriflame četku koja je odlično obavljala svoju funkciju – mogla sam lepo da nadograđujem proizvod i uvek sam bila zadovoljna ishodom. Međutim, naprasno se promenila iako sam vodila računa o njoj, redovno je čistila i održavala. Vlakna su se ukrutila i postala je apsolutno beskorisna, pa je završila u kanti.
Elem, po otvaranju Real Techniques paketa, zalepila sam se za Multi Task četku – dopao mi se dizajn, mekoća i razbarušenost vlakana, a i veličina glave je delovala odgovarajuće.


Uprkos tome što je jako hvaljena, moram priznati da mi se najmanje dopala. Dala sam joj i više nego jednu šansu, ali uvek je rezultat bio isti – kupi previše proizvoda, a nanošenje je neprecizno. Čak sam pokušala da pažljivo, jako blagim pokretima nanosim rumenilo ali ni to nije urodilo plodom – trebala bi mi čitava večnost da postignem željeni izgled.
Isprobala sam brojne tehnike nanošenja, menjala rumenila, pudere, prajmere ali nije došlo do poboljšanja.
Svakako je neću sasvim izbaciti iz upotrebe, već ću pokušati da pronađem neki način da je nateram da radi kako treba. Ovo je definitivno četkica koja mi se (trenutno) najmanje dopada.

Angled highlighter brush

Završila sam sa kritikama, pa prelazim na drugu pink četkicu u setu, a to je kosa četka za hajlajter. Vlakna ovde takođe nisu previše nabijena, ali ima definisan oblik koji se pranjem ne menja. Oblik glave je zgodan jer je nakrivljen, pa dobro naleže na delove lica gde se hajlajter i nanosi – jagodice, brada, vrh nosa, kost obrve.
real techniques deluxe set angled highlighter brush
U principu, ova četkica svoju funkciju ispunjava – kupi dovoljnu količinu proizvoda, taman koliko je potrebno, i omogućava lako apliciranje proizvoda. Međutim, zbog konfiguracije vlakana preciznost nije zagarantovana, pa je za neke regije preporučljivo koristiti drugi tip četkice – recimo, lepezastu.


Što se nadograđivanja proizvoda tiče, rekla bih da je ta opcija isključena jer je nepotrebna tj. svako dodavanje hajlajtera bi rezultiralo neukusno prenaglašenim delovima lica. Smatram da je dobra za neke svečanije i večernje varijante, kada je dopušteno imati više sjaja na licu. Za suptilniji izgled treba biti veoma pažljiv, mada je jednostavnije upotrebiti lepezastu četkicu.
Iako proizvođač naglašava da je moguće koristiti je i za konturisanje nosa, mislim da to nije preporučljivo baš zbog smanjene preciznosti uzrokovane oblikom glave četkice.

Tapered foundation brush

Nakon višemesečnog koriščenja došla sam do zaključka da je četka za nanošenje tečne podloge odnosno pudera moj favorit iz ovog seta. Vlakna su gusto nabijena, glava četkice ima blago zaobljen vrh, dok su  strane ravne. Mišljenja o ovoj četkici su podeljena (izgleda de je neko nepisano pravilo da ko voli ovu četkicu, ne voli Multi Task, i obrnuto), ali meni se veoma dopada i koristim je svakodnevno.
real techniques deluxe set tappered foundation brush 2
Puder nanesem na ključne tačke na licu, a zatim ga četkom utapkavam. Kombinujem kratke levo-desno i blago kružne pokrete za postizanje optimalnog izgleda. Ukoliko se četka grubo vuče po koži postiže se neželjen efekat sa primetnim tragovima vlakana i neravnomerno nanesenim proizvodom, pa je tehnika ovde jako bitna.

Jedina primedba koju mogu da navedem vezana je za boju vlakana. Kao što primećujete, sve četkice iz seta imaju crna vlakna koja postepeno prelaze u neku nijansu bele boje (na vrhu). Ova četkica je jedina kod koje taj vrh, nakon kupovine i korišćenja, više nikada nije bio beo. Prosto, čime god i kako god bih je prala, uvek bi se primetile primese bež boje na vlaknima, koje potiču od pudera. Ništa strašno, nema nikakvog uticaja na funkcionalnost, ali mi je zasmetalo iz prostog razloga što četkica deluje prljavo, iako nije.

Base Shadow Brush

Četkica tankog tela i male, razbarušene glave služi za nanošenje senke na čitavu površinu kapka, ili za blendovanje. Koristim je svakodnevno jer je laka za manipulaciju, dobro blenduje senku a opet, dovoljno je precizna pa nema bojazni od neurednog izgleda.


Mekana je i vrlo se lako pere. O njoj zaista nemam šta loše da kažem, dobro obavlja posao mada mi trenutno više odgovaraju veće četkice za blendovanje, kao što je nova Aurina.

real techniques deluxe set cetkice za sminkanje
Base Shadow + Fine Liner četkica

Fine Liner Brush

Po dobijanju ovog seta, ljubičastu četkicu za nanošenje ajlajnera sam zanemarila,  i to sasvim neopravdano. Ranije sam koristila ajljnere u olovci jer su mi omogućavali najbrže i najlakše nanošenje, a potom sam prešla na klasično pakovanje tečnog ajlajnera koje u sebi sadrži i aplikator tj. četkicu. Ova ajlajner četkica mi je delovala beskorisno pa je mesecima čekala da joj posvetim malo pažnje.


Tek nedavno sam odlučila da je isprobam i nisam zažalila. Iako joj je drška duga, lako se kontroliše i savršena je za početnike. Ono što mi se najviše dopada su izuzetno mekana vlakna, koja neće pokupiti previše ajlajnera i samim tim će vam omogućiti iscrtavanje precizne (i pune) linije.
real techniques deluxe set cetkice za sminkanje 1
Bitno je samo voditi računa o tome da se linija iscrtava stranom glave, a ne vrhom ili predelom koji je jako blizu vrha. Prosto, glava četkice je duga i ako počnete da crtate vrhom (a posebno ako ste početnik) može se desiti da četkicu previše pritisnete pa će se vlakna tj. glava saviti – i tako nastaju neželjene fleke. Naravno, ako ste uvežbani, možete se igrati i vrhom povlačiti jako tanke linije.

Glam-To-Go-Clutch

Klač torbica je dostupna u beloj i sivoj varijanti, postavljena je i ima metalnu pločicu sa natpisom. Nije mi se dopalo to što se zatvara preklapanjem jer ne postoji nikakav mehanizam zaštite unutrašnjosti. Iz tog razloga sam je prosledila već nakon par dana.

Opšti utisak

Kupovina ovog seta se pokazala kao dobra odluka. Sve četkice su neverovatno meke i prijatne na dodir. Fino leže u ruci i lake su za kontrolu. Poseduju sve što je potrebno za početnike pa se uz pravilnu tehniku nanošenja lako može savladati čitav proces šminkanja.
real techniques deluxe gift set cetkice
Ovaj set pokriva ono najosnovnije – od  nanošenja tečne podloge, preko rumenila i hajlajtera, do senki i ajlajnera. Štaviše, iako je zvanično samo jedna četkica (Multi Task brush) multifunkcionalna, sve se mogu koristiti za nanošenje više tipova proizvoda.
Tu je i praktična tašnica za putovanja, a ukoliko ovaj set poručite kao i ja, preko iHerba, uštedećete sasvim pristojnu sumu novca. Ako uzmemo u obzir to da se prosečna cena jedne Real Techniques četke kreće oko 1500 dinara, kupiti 5 komada za nešto više novca je odlična investicija.


O naručivanju sa sajta iHerb sam kratko pisala u ovom postu, pa ću ponoviti najosnovnije. Ako prvi put naručujete, unošenjem koda ZKD790 dobijate 5$ popusta. Kako je najjeftinija opcija za kupce iz Srbije plaćanje poštarine u iznosu od 4$, korišćenjem ovog kupona vam je dostava faktički besplatna, a set plaćate 18$ (nešto manje od 2000 dinara).

Da li koristite Real Techniques četkice? Da li vam se dopada ovaj set?

3 thoughts on “Real Techniques Deluxe Gift set četkica za šminkanje

Postavi komentar