Summer skincare – osvrt na kozmetiku koja je obeležila leto 🌞🌴🌊

Ovaj post predstavlja osvrt na kozmetičke zvezde (a i one preparate sa drugog kraja spektra) koje sam najčešće koristila ovog leta. Za vas sam ispisala svoje utiske, a preparati su podeljeni po kategorijama radi lakše orijentacije. Nastavite sa čitanjem ako vas zanima šta se sve nalazilo na mojim kozmetičkim policama leta 2018. 👇

Prskalice za lice :: Avene, Balea

Nema boljeg osećaja kada lice naprskate osvežavajućom vodicom dok se borite sa najvišim temperaturama. 😂 Prskalice za lice su mi redovno pravile društvo na radnom stolu.balea avene vodice za lice u spreju.jpgOvog leta bila sam verna Avene termalnoj vodi koju sam na blogu pominjala u više navrata. Klasična, termalna voda u spreju, služila mi je za osvežavanje, vlaženje kože pre nanošenja seruma i nakon glinenih maski (koje umeju da izvuku dosta vlažnosti iz kože). Pored nje, isprobala sam i dve bočice Balea vode za lice i telo. Prva je Balea Aqua Wasserspray i to je još jedan od preparata iz njihove Aqua linije. Koristila sam je identično kao Avene. Proizvođač navodi da se ovaj prskalica može koristiti i za fiksiranje šminke, ali nisam se usudila da ovu tvrdnju testiram. Druga vodica je Balea Wasserspray Cocos koja miriše fenomenalno – očigledno, na kokos! Može se koristiti i za lice i za telo, pa je super za brzinsko osveženje. Ipak, ono što mi se nije dopalo (a primetila sam to tek nakon kupovine) jesu sastojci, odnosno Parfum i Benzyl Alcohol. Ovi sastojci mogu da isuše kožu, a takođe ne predstavljaju dobru kombinaciju sa Sunčevom svetlošću jer mogu da izazovu stvaranje fleka na koži. Zato ovu prskalicu sada koristim kao osveživač prostora. 😁

Preparati za područje oko očiju :: Balea, Estar, E.L.F. Cosmetics

Po mom mišljenju, idealna okoloočna kremica za leto mora da bude lagana, da se brzo upija ali i da kožu osveži i rashladi. Zato sam uglavnom birala takve kreme ovog leta.
Balea Aqua Augen Roll-On krema je bila glavna tema ovog posta, pa o njoj ovde ne bih previše pisala. Dakle, u pitanju je laganija krema, sadrži glicerin i vitamin E. Ono po čemu je karakteristična jeste rashlađujuća kuglica koja olakšava nanošenje.balea elf estar kreme za podrucje oko ociju.jpgNešto slično prisutno je i kod E.L.F. Cooling Under Eye Refresh preparata u metalik pakovanju. On služi za osvežavanje i pripremu okoloočnog područja pre šminkanja, pa sam ga uglavnom koristila ujutru. Navodno, kuglica pomaže sa smanjivanjem nadutosti, ali to ne mogu da potvrdim, budući da nemam takve muke. Iako ovaj E.L.F. roler sadrži preparate poput glicerina i ekstrakte raznih biljaka, nivo hidratacije koju pruža definitivno nije visok. Kad pređete kuglicom po koži, imate osećaj da je na njoj tanak, lepljivi sloj, koji se brzo upija i to je okej ako šminka koja sledi nije teška. Za jake korektore, pudere i baking, poželjna je jača podloga. Naručila sam ga sa iHerb sajta – LINK.kreme za podrucje oko ociju recenzijaNajčešće sam, ipak, posezala za Estar All Around Eye Cream – laganom gel-kremom u teglici. Iako je prvenstveno namenjena negovanju područja oko očiju, može se koristiti i za hidriranje ostalih delova lica, pa sam je ja često nanosila i na suvlje regije, kada je za time bilo potrebe. Estar All Around Eye Cream sadrži ulja avokada, noćurka, nevena, ekstrakt kamilice, kofein… Nemam nikakve zamerke za ovaj proizvod, čak razmišljam i da ponovim kupovinu. Napomenula bih i da je ova količina (50 ml) dovoljna za nekoliko meseci svakodnevne upotrebe, samo valja voditi računa o roku trajanja. Možete je naći u Estar online prodavnici – LINK.

Kreme za negu kože lica :: Marigold, Balea, Multiactiv

Što se tiče nege kože lica, ovog leta mi je u jutarnjim časovima najbitnije bilo da kožu dobro hidriram i pripremim za dnevni mejkap. Zato mi je fokus bio na laganim teksturama, koje koža brzo upija i nakon kojih ostaje glatka i spremna za ostale proizvode.
krema za lice marigold badem multiactiv snail balea aqua gel.jpg
Balea Aqua Feuchtigkeits Gelee odnosno, hidrantni žele za lice sa ekstraktom plavih algi i termalnom vodom, je proizvod koji sam kupila greškom. Želela sam da isprobam famoznu Balea Aqua kremu za lice, ali sa slučajno uzela drugu kutiju. Dakle, ovaj žele namenjen je osetljivoj koži, ne sadrži ulje, parfeme, alkohole i boje, dermatološki je testirana i pogodna za vegane.
Sastav možete da pogledate na zvaničnom sajtu DM-a (pronađite na stranici naslov Inhaltsstoffe – klikom na njega otvara se ceo spisak). Iako joj je tekstura jako neobična, i potpuno drugačija od bilo čega na šta sam navikla, mislim da je to možda jedina stvar koja je izdvaja od drugih proizvoda. Sa ovim preparatom, nisam primetila nikakve pozitivne efekte, ne bih rekla ni da je specijalno dobra priprema za šminkanje, a mislim da definitivno ne pruža dovoljno hidratacije – bar ne onoliko koliko sam ja očekivala. Nije bila skupa (oko 300 dinara za 50 ml), ali po meni, nije ni bila vredna kupovine. Pa makar i slučajne. 😂balea aqua gel za lice.jpg
Multiactiv Snail Skin Care hidratantna i regenerativna krema je već druga priča. Od kako sam je prvi put probala, nekoliko bliskih ljudi je dobilo moju preporuku za ovaj preparat i svi su bili i više nego zadovoljni. Ova krema je bela, nešto tečnije strukture, a dok je nanosite na lice prisutan je osećaj lepljivosti. Ipak, brzo se upija, jako se lepo slaže sa prethodno nanetim bilo kakvim serumom za hidrataciju, i imate osećaj glatke i mekane kože. Iako me reč snail tera da napravim grimasu gađenja, Multiactiv krema nema neprijatan miris ni zapravo bilo šta što bi vas moglo podsetiti na puža (sličica na ambalaži se ne računa 😂). Velika tegla od 100 ml staje oko 700 dinara, ali se sporo troši. Sastav je dostupan na zvaničnom Multiactiv sajtu. Ovaj preparat sam često koristila pre šminkanja i u toj ulozi se snašao sasvim dobro.
marigold prirodna badem krema.jpg
Treća krema o kojoj pišem je nešto drugačija, a u pitanju je Marigold Prirodna Badem krema. Nešto masnija i teža, bila mi je saveznik u hidrataciji kože i koristila sam je uglavnom uveče. Iako se nešto sporije upija jer sadrži kombinaciju biljnih ulja, nisam imala osećaj da mi na koži ostaje neki teški film, naprotiv – lice je bilo mekano i delovalo nahranjeno. Dobra je i za sprečavanje isticanja suvljih delova lica ili onih koji se perutaju, ako sa tim imate problema. Namenjena je normalnoj i mešovitoj koži. Tuba od 30 grama staje oko 450 dinara, a detalje možete pogledati na sajtu Marigold online prodavnice. I, jedna napomena – zbog specifičnih sastojaka, rok trajanja ove kreme je nešto kraći pa o tome treba povesti računa.

Serumi za lice :: Estar cosmetics, Balea

Serumi su neizostavni deo moje rutine nege lica. Oni sadrže sastojke koji dublje prodiru u kožu, pa se zato koriste pre nanošenja krema (koje pak, imaju zadatak da, pored nege, prave i svojevrsnu barijeru za zaštitu kože). Za letnje dane, ponovo, moj izbor je pao na lagane teksture, koje se brzo upijaju i daju osećaj hidratacije.
Jedan od takvih seruma je svima poznat i veoma hvaljen Balea Aqua Feuchtigkeits serum za hidrataciju kože. O ovom serumu sam detaljno pisala u posebnom postu. Da se ne bih ponavljala, samo ću reći da redovno obnavljam zalihe već par godina i da ga preporučujem svima koji tek počinju da koriste serume u svojoj rutini, jer je za to idealan zbog dobrog sastava (glicerin, pantenol, vitamin E…) i niske cene (oko 300 dinara za 30 ml).
estar serumi za lice.jpg
Dva seruma iz Estar laboratorije su me oduševili nakon prve kapljice 😁, pa moram par reči da napišem i o njima. Estar Facial Drops Serum namenjen je hidrataciji, a dolazi u braon bočici sa dozerom. Providan je, vrlo brzo se upija, a ostavlja kožu pomalo lepljivom – što je idealno za ostatale preparate koji slede. Bukvalno nemam ni jednu zamerku za ovaj proizvod. Facial Drops Serum staje 600 dinara za bočicu od 100 ml, što je i više nego dovoljna količina za nekoliko meseci aktivnog korišćenja. Od bitnih sastojaka, izdvajaju se pantenol i hijaluronska kiselina. Na Estar sajtu pronađite dodatne informacije. Zanimljivo je da neodoljivo podseća na Hada Labo Lotion No.1 Super Hydrator serum.
estar serum 5 steps to beauty
Estar 5 Steps To Beauty serum je manji, gušći i jači rođak Facial drops seruma. 😂 U pitanju je serum bele boje, po mirisu podseća na kreme za decu, a nešto je gušći od standardnih seruma – kao da je u pitanju tečni oblik kreme za lice. Jako mi je prijao u kombinaciji sa prvim Estar serumom, i zajedno zaista dobro hidriraju kožu. Da ne bih samo ponavljala informacije, sve možete saznati ovde.

Tonik za lice :: Alverde, Marigold, Ziaja

Što se tonika za lice tiče, isprobala sam neke nove ali i dokazala svoju vernost već proverenim proizvodima.
Alverde Gesichtswasser Bio-Wildrose mi je jedan od omiljenih tonika za lice u drogerijskom rangu. Namenjen je suvoj koži, pa lice hidrira u velikoj meri. Jako mi se dopao jer čini kožu mekanom i nežnom, smiruje je i neguje, nema intenzivan miris ruže a pritom je i vrlo povoljan. Svrstala sam ga i u ovogodišnje prolećne favorite – u ovom postu možete da pročitate više o ovom preparatu.
alverde ziaja marigold tonik za lice.jpgZiaja Acai Berry Antioxidation tonik za lice sa hijaluronskom kiselinom sam kupila bukvalno čim se pojavio na policama drogerija. Ova linija namenjena je umornoj, osetljivoj koži, koži kojoj nedostaje svežine… Ziaja tonik može se koristiti i u toku dana, za osvežavanje i hidrataciju lica  (dakle isto kao termalna voda ili hidrolat), pošto dolazi u pakovanju sa praktičnom prskalicom. Iako je preporuka da se nanosi tupferima, preporučujem da probate bez njih tj. da ga samo utapkate na kožu. Platila sam ga oko 400 dinara, a bočica ima 200 ml proizvoda.

 

 

Marigold hidrolat lavande odnosno cvetna vodica, više puta pominjan na blogu. Koristim ga nekada umesto tonika ako mi koža tako zapoveda, a najčešće da smirim bilo koji nemirni deo lica – dakle ako su mi neke regije suvlje ili se perutaju. Miris hidrolata nije za svakoga, dosta je jak generalno, imam utisak čak i da svaka serija miriše drugačije, ali ja sam se nakon nekog vremena navikla. Cena mu je 310 dinara za 100 ml, a može se naručiti u Marigold online prodavnici.


balea alverde estar avene.jpg
To bi bilo to – bilo je tu promašaja, novih favorita, ponovljenih kupovina… Uglavnom sam bila zadovoljna stanjem i izgledom svoje kože tokom leta, što je ipak najbitnije. 😊
Naravno, u letnjem periodu sam svakodnevno koristila i proizvode sa zaštitnim faktorom, ali o tome ću pisati u posebnom postu. Do tada, uživajte u ovim hladnim novembarskim danima (koliko je to moguće)! 😉

 

Postavi komentar