Top 3 ispod 300: balzami za usne

Ovim postom pokrećem novu seriju objava u kojoj ću vam predstavljati kvalitetne proizvode koje možete nabaviti pristupačnim cenama. Ne poznajem ni jednu žensku osobu koja ne poseduje makar jedan proizvod namenjen nezi usana. Zato sam se odlučila da danas pričam o balzamima od kojih svaki košta manje od 300 dinara – zapravo, nijedan nije skuplji od 200 dinara, a sva tri su u ambalaži veselih, sunčanih boja, sasvim slučajno (ili možda ne ;)).
2

Kandidat 1: Fruity shine Peach (Labello)

Verujem da su Labello proizvodi svima prva asocijacija čim se nega usana pomene. Ovaj preparat miriše sa gusti sok od breskve, i ostavlja blag, jedva vidljiv trag na usnama. Ambalaža mi se jako dopada, kao i sama tekstura. Kako Labello proizvode kupujem godinama, nisam mogla dozvoliti da i ovaj prođe neprimećeno. 🙂
Za oko 250 dinara, koliko sam ga ja platila u Vero marketu, dobićete dva labela u jednom pakovanju, što je po mom mišljenju sasvim pristojno. Istu akciju sam skoro videla i u Idea objektima.

Kandidat 2: Baby lips (Maybelline New York)

Kod ovog proizvoda me je privukao najpre dizajn ambalaže, a potom i miris koji je izuzetno prijatan. Teško mi je opisati ga, pa ću reći da miriše nežno i prijatno, poput nekog preparata za bebe. Bezbojan je i poseduje SPF 20. Nešto je masniji od prethodnog, a pruža izuzetnu negu pa predstavlja dobru bazu za nanošenje karmina. Ja sam ga pazarila u Metro objektu za oko 200 dinara, a balzame iz Baby lips serije možete nabaviti u svim drogerijama i bolje opremljenim marketima.

Kandidat 3: Medeni balzam za usne Narandža (Freshka Gora)

Poslednji, ujedno i najjeftiniji balzam sa usne plod je domaće proizvodnje. Kupila sam ga na sajtu firme Freshka gora po ceni od 160 dinara. Možete ga poput mene naručiti sa sajta, ili kupiti u bolje opremljenim prodavnicama zdrave hrane.
Sadrži eterična ulja narandže i limuna koji mu daju divan miris, a maslinovo ulje, kakao puter i pčelinji vosak obezbeđuju kvalitetnu negu. Od sva tri kandidata on je najmasniji, pa ga ja često koristim pred spavanje.
Zbog prirodnog sastava i intenzivnog mirisa, izdvojila bih ga kao favorita u ovoj trci. 

Opšti utisak

Sva tri balzama očekivano pružaju finu negu, a izdvajaju se po mirisima i sastojcima. Ako ste ljubitelj prirodne kozmetike, priuštite sebi neki od Freshka gora medenih balzama – možete da birate između cimeta, nane, čokolade, vanile ili narandže. U slučaju da volite da pratite trendove, posegnite za nekim od Baby Lips balzama – redovno se pojavljuju nove kolekcije, a preslatkom pakovanju je zaista teško odoleti. Ukoliko želite ostati verni Labellu, iz širokog asortimana možete izabrati mazalicu koja će odgovarati vašem ukusu.
Cene su po mom mišljenju pristupačne i preporučila bih ih svim zavisnicama od mazalica za usne. 🙂

10

3

Da li ste probale neke od ovih mazalica i kakvi su vaši utisci?
Nadam se da vam se dopada ovaj tip postova – očekujte još dosta takvih. 🙂

 

5 thoughts on “Top 3 ispod 300: balzami za usne

  1. Ovaj freshka gora balzam izgleda mnogo dobra. Ova druga dva sam probala, tj vise labella i baby lips-ova i meni su oni jedna velika 0, cisto bacanje para…Bolje mi je Velnea hydro care balzam 🙂

    Poseti moj blog frauleind.blogspot.rs

    Sviđa mi se

  2. Definitivno Freshka gora, ne samo balzam nego i drugi njihovi proizvodi (sapuni-koristim ih za pranje lica ujutru i uvece, nevenova krema je ODLICNA za sve, redovno je koristim pre spavanja, jer je malo masnija, dezodoransi u stiku…). Sve je prirodno, bez stetnih hemikalija, i super mirise. A jos je i domace. Od srca preporucujem Freshku goru, stvarno su odlicni!

    Sviđa mi se

    1. Apsolutno se slažem, zato sam i napisala da mi je favorit. Sjajni su im proizvodi, a i nisu skupi, i sastav je potpuno prirodan, što je veliki plus! Dezedoransi u stiku su odlični, i ja tako mislim. Blago licu mom mi je omiljeni njihov proizvod, a volim takođe Nana puder i Medeni balzam Čokolada. Drago mi je da čujem da i drugi prepoznaju kvalitet Freshke gore 🙂

      Sviđa mi se

Postavi komentar